Nie, 5x9 udostępniamy bezpłatnie w ramach zawartego kontraktu. Stanowi integralną część oferowanej przez nas usługi.
Nie, 5x9 udostępniamy bezpłatnie w ramach zawartego kontraktu. Stanowi integralną część oferowanej przez nas usługi.
Niektóre dostawy w Warszawie dowozimy własnym transportem. Przede wszystkim korzystamy z usług renomowanych firm kurierskich, które gwarantują terminowość dostaw. Na specjalne życzenie przesyłki nadajemy pocztą. Dostawy realizujemy na terenie całej Europy.
Drukarnia znajduje się w warszawskiej siedzibie naszej firmy. Posiadamy nowoczesny park maszynowy do druku w technologii offsetowej i cyfrowej.
W ramach zlecenia gwarantujemy przygotowanie plików produkcyjnych zgodnie ze standardami Klienta oraz otrzymanymi danymi. Nie wymagamy dodatkowych opłat.
Tak, do aplikacji można się zalogować z dowolnego miejsca. Oczywiście pod warunkiem, że jest w nim Internet. Możliwe jest wprowadzenie ograniczeń dostępu na żądanie Klienta.
Standardowy termin dostawy wynosi 96 godzin w dni robocze. Realizujemy również zlecenia w terminach ekspresowych.
Logowanie do systemu jest zabezpieczone protokołem SSL. 5x9 regularnie poddawany jest testom bezpieczeństwa.
Tak, dodatkowo 5x9 umożliwia import danych (np. w formacie xls), który przyspiesza tworzenie wzorów.
Na życzenie Klienta wysyłamy faktury elektronicznie.
Faktury wysyłamy w cyklach określonych umową. Na przykład, co miesiąc lub po realizacji pakietu zamówień.
W celu zmiany hasła należy kliknąć przycisk Zaloguj, zostawiając puste pola. Zostanie wyświetlony komunikat „zmień hasło”. Po kliknięciu przycisku zmiany hasła Klient zostanie poproszony o podanie swojego adresu mailowego oraz przepisanie tekstu zabezpieczającego. Na podany adres mailowy zostanie wysłane nowe hasło. Używając nowego hasła, należy zalogować się do systemu.
W naszej ofercie, poza wizytówkami, znajdują się papiery firmowe, koperty, with compliments, stemple i bloczki. Zamówienia na te druki można realizować poprzez 5x9. W systemie można umieścić wszystkie powtarzalne druki. Ponadto drukujemy karty świąteczne, teczki, materiały szkoleniowe, raporty roczne i inne.
Z systemu może korzystać nieograniczona liczba użytkowników posiadających uprawnienia i hasło dostępu do systemu.
Tak, nakłady wizytówek dla poszczególnych osób kumulują się w pojedynczych zamówieniach i tak są rozliczane.
Jest rozwiązaniem kompletnym, przygotowanym indywidualnie i wdrażanym ściśle wg standardów Klienta oraz jego specyficznych potrzeb. Ma wiele personalizowanych opcji, jak na przykład: automatyczne formatowanie tekstu, automatyczne uzupełnianie danych oraz rozbudowane moduły administracyjno-zakupowe. Każde wdrożenie u Klienta wykonywane jest indywidualnie. Wszystkie produkty wdrażane są zgodnie z księgą tożsamości Klienta.
Nasz system działa w przeglądarce www i nie wymaga instalacji w komputerze użytkownika. Dlatego nie stawia żadnych warunków, oprócz konieczności dostępu do Internetu.
Tak, system jest kompatybilny z większością działających systemów zakupowych i może być z nimi integrowany.
Standardowy termin płatności wynosi 14 dni. Istnieje możliwość wynegocjowania innego terminu w zależności od wielkości zamówień oraz częstotliwości zamawianych druków. Wynegocjowane warunki płatności opisuje umowa.
Wszelkie niestandardowe dostawy, w tym ekspresowe, prowadzone są przesyłkami kurierskimi, wg cennika – na koszt Klienta. Jest też możliwość odbioru osobistego w naszej firmie.
Minimalnym, opłacalnym dla Klienta nakładem jest 100 szt. wizytówek jednego wzoru lub dla jednej osoby. Na specjalne życzenie możemy wykonać mniejszy nakład
Stała cena za komplet wizytówek, przy cyklicznych zamówieniach, jest dla Klienta bardzo korzystnym rozwiązaniem. Należy pamiętać, że zamówienia będą produkowane zbiorczo po przekroczeniu nakładu minimalnego lub w określonych umową terminach. Inne produkty możemy również produkować na tej samej zasadzie.
Oferujemy pomoc naszych operatorów DTP w prostych poprawkach projektów lub korektach. Zazwyczaj prace niezbyt czasochłonne wykonujemy w ramach kontraktu. Nie prowadzimy natomiast graficznych prac projektowych.
Dla każdego Klienta tworzymy 5x9 w unikalnej, odpowiadającej na potrzeby i uwzględniającej specyfikację pracy konfiguracji. Dzięki naszemu doświadczeniu i modułowej konstrukcji systemu prace te nie trwają zbyt długo. Zwykle od 5 do 10 dni roboczych.
Tak, każde wdrożenie systemu 5x9 jest uzupełnione szkoleniem dla jego użytkowników. Jeżeli zachodzi potrzeba, przygotowujemy szczegółowe instrukcje obsługi. Instrukcje dostępne są po zalogowaniu się do systemu.
W każdej chwili nasi konsultanci są gotowi przedstawić system i odpowiedzieć na wszystkie pytania Klientów. Ponieważ system jest personalizowany, kładziemy nacisk na prezentację jego odpowiednich modułów. Przed złożeniem pierwszego zamówienia zawsze przewidujemy okres testowy.
5x9 jest udostępniony w wersji polskiej, angielskiej i niemieckiej. System pozwala na używanie znaków diakrytycznych dowolnego języka, pod warunkiem zaimportowania pliku ze stosowną biblioteką fontów.
Tak, system 5x9 dopasowuje się do procedur finansowo-księgowych użytkownika. Każdy zamawiany druk opisany jest wg kryterium: płatnika, centrum kosztowego (MPK), osoby zamawiającej, numeru zamówienia i dostawy, numerów wewnętrznych, miejsca dostawy etc. Informacje te umieszczane są w specyfikacji dołączanej do faktury.
Nie. System 5x9 jest autorskim rozwiązaniem firmy Enaf.
Każdy klient ma swojego opiekuna w dziale Obsługi Klienta, który służy pomocą we wszystkich etapach składania i realizowania zamówień. Dane kontaktowe opiekuna są widoczne po zalogowaniu się do systemu. Stały opiekun jest przydzielany każdemu Klientowi na samym początku współpracy.
Poinformuj o takim zdarzeniu Enaf możliwie jak najwcześniej. Otrzymasz gotowe formatki plików excelowych do importu danych i pomoc w ich przygotowaniu. Dzięki temu proces realizacji zamówienia skrócimy do technologicznego minimum.
Ścieżka akceptacji zamówień i produktów zostaje określona na początku współpracy z Klientem. Wszystkie zamówienia podlegają ustalonym procedurom.
Nie przyjmujemy zamówień zleconych za pomocą faksu. W wyjątkowych sytuacjach możliwe jest przesłanie danych do wizytówki lub innego druku tą metodą, jednak zostaną doliczone dodatkowe koszty do zamówienia.
Jak najbardziej. Enaf dostosował procedury oraz technologie do wymogów RODO. System 5x9 jako jedyny w Polsce jest całkowicie dostosowany do wymogów RODO i gwarantuje odpowiedni poziom zabezpieczenia danych osobowych.
TEL.: +48 222 950 100
Mail: biuro@enaf.pl
Enaf Sp. z o.o.
Szarych Szeregów 2
05-820 Piastów